FOTO OSKA 2015

Nakoľko je fotiek veľa a všetky sú takmer unikátne a skvelé, zaradili sme ich všetky na stiahnutie bez cenzúry a retušovania _)

heslo: oska2015

OSKA 2015 v celkových číslach:

Totals ( 10 dní cyklomaratónu):

DST: 1634 km

Max: 83.9 kmh

UP: 14 273 m

Time ( v sedle) :  62,26 h

AVG: 26,24 kmh

Dúfam že sa Vám OSKA 2015 páčila.

Pozítíva a “ducha akcie” prosím šírte cyklistickej obci v okolí, negatíva prosím mne a ja sa ich pokúsim napraviť.

….Vidíme sa v roku 2016. Nechajte sa prekvapiť _) Trasa 2016 bude zverejnená a prihlasovanie spúšťame 24.12.2015 _) MG

10. Etapa 5.9.2015: Námestovo – Štrbské Pleso

Nočná búrka nad priehradou ráno trochu utíchla , ale i tak sme vyrážali z Oravskej priehrady za mokra a mrholenia ( 11 st.C  a para z vydychovaného vzduchu). Ráno nás cca 3 km sprevádzal psík HUSKY menom Bag , ktorého sme identifikovali podľa obojku a následne vrátili majiteľovi. ( hafan bol zvyknutý chodiť na tréningy s bickylom…tak sa pripojil).  Mrholením a dažďom sme prešliapali Trstenú, závideli termálne teploty na Oraviciach a následne šliapali na HUTY, kde už prestalo pršať – dokonca vykuklo i slnko na chvíľu. Následovné kilometre by sa dali nazvať stretávacími.  Oblečení zjazdom do zimy sme privítali našu liptovskú stálicu Janka Klasovitého v OSKÁrskom drese, v Liptovskom Hrádku nás prišli pozrieť a podporiť v šliapaní Tatranské Orly – pán Milan Jurčo s oboma synmi ( odprevadili nás až do cieľa). Špurt na tabuľku Štrbské Pleso dominovali domáci (1. Janko Klasovitý v tesnom závese s Maťom Jurčom ), no OSKA stíhajúca “tete de la course” po takmer 1700 km takisto nezaostala resp. iba pár sekúnd. Počasie: ĎAKUJEME_) Vydržalo takmer na sekundu presne. Zvolený celkový víťaz pelotónu OSKY 2015 a držiteľ žltého designu OSKA nohavíc a dresu – zvolený Ľubo Kmec ( Prešov ). Ľubko Ďakujeme!

Všetci účastníci prišli v poriadku a uzavreli okruh “viac ako okolo SR” OSKA 2015.

Gratulacia!

Ďakujeme počasiu, šťastiu, vodičovi sprievodného auta a trénerovi Jankovi Biľovi, samozrejme sponzorom – a to najviac Jožkovi Holbovi z Comextrans Ilava, ďakujeme Agrofarme a pánovi Mišúnovi, Corny, Finančné centrum a všetkým ktorí nás podporili svojimi “2 percentami”.

Posledná etapa v číslach: DST 120 km, UP 1788m, T: 5:07hod, Max. 83,9 kmh

DSC_1562 DSC_1564 DSC_1569 DSC_1570  …obľúbený prostriedok nanášaný na bolestivé styčné plochy so sedlom _)

DSC_1589DSC_1587 DSC_1584 DSC_1580 DSC_1576 DSC_1575 DSC_1572 DSC_1571

9. etapa : 4.9.2015 Vršatec – Námestovo

…a v noci ozaj prestalo pršať! Naobliekaní, hoci za mierneho dažďa sme prefrčali zjazd z Vršatca, rozlúčili sa s chorým oskárom Jožkom Fábrym ktorý sa išiel liečiť domov, následný výšľap nad Zliechov bol “morký “ale príjemný. Počasie – vietor, hmla a dážď sa umúdrili a kopec Lutiše a  ” obchvat Vychylovky” sme absolvovali už na teplom slnku. Zjazd do Oravskej Lesnej bol krásne rýchly, no búrka nad Mútnym nás tento rok donútila nezachádzať až do Mútneho, ale ťahať až na Lokcu a Námestovo. Škoda. Mútne bude na pláne opäť za lepšieho počasia. Predpoveď počasia veští na zajtra zle, no dúfame zajtra na finále že to ešte vydrží… _) ak aspoň trošku ….Ďakujeme.

Čísla: DST 171 km, max 70,3 kmh, UP: 1625 m, T. 6h:15min, AVG: 27,4 kmh

profil namestovo burka mutne oravska lesna

8. etapa : Skalica – Vršatec 3.9.2015

j cereoan dvaprofil vrsatec

jan cerepan

Krásny penzión v Skalici s raňajkami “do postele” sme opustili už o 8.00 hod a vydali sme sa do Českej Republiky – milým prekvapením boa kvalita ciest. Po exkluzívnej kávičke v Uhrerskom Brode “za eurá”, sme sa pár kopčekmi presunuli späť do SR. ( Igor Vavro (SVK) pred 14% nečakaným kopcom za zákrutou pri Slavičíne – “to je čo ? To je cesta?”). Finálny výšľap na Vršatec bol výdatný a v žltom bude Braňo Brecko. Kto nás to ale prišiel pozrieť na vrchol do hotela neuveríte – bývalý profesionálny cyklista pán Čerepan s Vladkom ( minuloročný žltý víťaz OSKY). Štrngli sme si, príjemne sa porozprávali a počúvali hudbu silného dažďa, modliac sa v noci, že do piatka rána búrka prestane.

V číslach : 123 km, max 60.8kmh, up : 1507 m, Time: 4h:50min

cesta: http://www.bikemap.net/en/route/3254004-skalica/

7. etapa : Bratislava – Skalica 2.9.2015

kompa angern cak noris BA trolej

Ráno nás prebudil vietor a zmena horúceho počasia. Ako jedna milá sestrička podotkla “nastala jeseň”_). Škoda však že prvý školský deň pre nás znamenal i drobné zmoknutie v Rakúsku, no najmä ťahanie proti dujúcemu vetru ohýbajúcemu pelotón. Cestou do Rakúska sme prešli i Most Chucka Norissa, naspäť na SR sme sa vrátili kompou v Angerne. Špurty na tabuľky (najmä finálna Skalica) dnes vyzametal Miloš Egly ( Lednica), tak nechajme sa prekvapiť čo prinesie hlasovanie o žltý dres večer. Počasie bez dažďa a vetra by mohlo však vydržať – aspoň do takej soboty večera – to by sme sa ale vôbec nehnevali veru. I keď predpoveď skôr straší… Večer ideme na trdlo _)

Dnešné čísla: DST 120 km, UP: 245 m, Time: 4:18h, AVG 27,7kmh, Max 49,5 kmh

6. Etapa – oddychový deň : Komárno -BA

Takmer 120 oddychových kilometrov po rovine s cukrárňou v klasickej destinácii Gabčíkovo, následne kofola s exkluzívnymi pagáčmi v bufete Obrátka, špurt na hrádzi s finálnym výstupom na Kamzík cez Kramáre. Priemer 30kmh a preplavenie sa kompou do Vojky. Takmer kolízia s Fabiou sa naťastie vyhla. V cieli gratulačná torta k 61. narodeninám trénera Janka Biľa a regenerácia. Krásne počasie nech vydrží a nech len neprší. Ďakujeme_) DST 122 km, AVG 28,4 kmh, UP: 377m, Time:4:16h